dimecres, 29 d’abril del 2009

Xesco Boix- 1,2,3… salta pagès

Un disc dels últims que va treure en Xesco, adreçat als mestres perquè els fos útil com a material per a les seves classes. No se si ara desprès de 25 anys pot seguir sent útil, però aquí està.

Un disco de los últimos que grabó Xesco, dirigido a los maestros para que fuera útil como material para sus clases. No se si ahora después de 25 años puede seguir siéndolo, pero aquí está.

AudioVisuals de Sarria B-1136
Glòria, Al·leluia
Tiene mi morena
No, ni, no
El petit vailet
Hem sembrat un camp de mill
Fes non non
Cercles
Iukaidi, iukaidà
Les rodes del cotxe
Muntanyes regalades
‘Nem de caça
De las dos gallinas
La presó de Lleida
El cucut i l’ase
Sense vent
Tot en la terra
Per baixar/ para bajar

3 comentaris:

Sedinis ha dit...

Ooooohhhh!!! aquest el tenim a casa, de quan era petita! tenia pensat buscar-lo en cd, però ara ja no caldrà! tampoc sé si hi deu ser... moltes gràcies!!!
Sovint em faig la pregunta si aquests discos de quan era petita (ara tinc 26 anys) seran "útils" per a la canalla que, un dia o altre, tindré. Espero i desitjo que sí! Jo en guardo un bon record de quan els escoltava... aissss...!!!
Salut!!!

Joan Usart ha dit...

Hi tant que son útils , les cançons d'en Xesco sempre seguiran vigents i la mainada les coneix i les canta , en puc donar fer perquè l'altra dia vaig fer una cantada de cançons d'en Xesco a l'escola Vedruna de Ripoll i la quitxalla gairebé les sabia totes .
Ah , i la portada del disc és de la ninotaire Pilarín Bayés

ari ha dit...

Moltes gràcies per penjar-lo!!
Aquest era un dels meus casets preferits, que escoltavem al cotxe amb la meva família! Avui he redescovert el caset, i després d'escoltar-lo m'han vingut ganes de regalar-li a la meva fillola, la filla de la meva cosina amb qui havíem cantat juntes aquestes cançons!
Moltíssimes gràcies!!