dimarts, 5 de maig del 2009

Rafael Subirachs- Canta les seves cançons 2

Subirachs, aquest és el seu segon disc amb cançons seves i un cançó extra “Deu-me una santa” sobre un poema de Joan Salvat-Papasseit, a petició de la Teresa i gràcies al Pepe de Castelló, que me la va passar.

Subirachs, este es su segundo disco con canciones suyas y una canción extra “Deu-me una santa” sobre un poeta de Joan Salvat-Papasseit, a petición de Teresa y gracias a Pepe de Castellón, que me la pasó.

Concentric 6063- UC
Viatge d’estiu
El jardiner
El rodamón
On són els reis?
Deu-me una santa (extra)
Editat per PICAP

2 comentaris:

Teresa G. ha dit...

Moltes gràcies, Toni, i al Pepe, jo també soc (migt) de Castelló)...

Ara mateix començo a baixar-me aquesta cançò, un magnífic i inesperat regal, que em pensava que seria difícil tornar a sentir.

Ara us deixo, em predisposo a submergirme als meus 15 (llunyans) anys...GRÀCIES !

Albert M. ha dit...

El poema complet -que et transcric- fa així:

Deu-me una santa, enc que no sigui al dogma,

a qui pugui pregar: Jo pecador d?amor;

deu-me una santa que hagi estimat força,

que per pregar-li calgui un bes i una cançó.

La santa aquella que, en donar almoina,

si els seus ulls et ferien t'embraçava el coll,

i era el seu tast com la més fina noia

i al coixí del seu pit hom havia el son dolç.

Aquella santa sempre bella mossa;

no havia mendicant que no li fos devot:

era tan clara, blanca, fresca i jove

com nata de primala i com un veire nou.

Jo hi aniria de matí, en 'quella hora

en què deixo l?amigà abans no surti el sol,

quan a l?església obririen la porta:

?duria l?estampeta arran, arran del cor.