dimecres, 7 de juliol del 2010

Parla Pompeu Fabra

El 1968 en el Centenari de Pompeu Fabra es va enregistrar aquest disc d’homenatge. Ara aprofitant que diumenge s’inaugura l’estació de metro “Badalona- Pompeu Fabra”, he considerat que és el moment per posar-lo en aquest bloc. Una estació de metro que ens facilitarà l’anada a Barcelona, i a ell li hauria servit molt, ja que com diu Josep Pla. “Llavors vivia a Badalona. Els dies feiners venia a Barcelona amb el tramvia..... vaig poder parlar amb Fabra moltes hores, mentre davant d'una cervesa, fumant una pipa, esperava l'hora de tornar a agafar el tramvia.”

Concentric 6077-HC (1968)
Introducció
Parla Pompeu Fabra (1933)
Parla Delfí Dalmau (1933)
Introducció
Parla Joan Fuster (1968)
Parla Josep Maria Llompart (1968)
Per baixar/ para bajar

5 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Gràcies per penjar aquesta joia. Amb el teu permís, n'informaré al meu bloc, on sovint parlo del Mestre.

Júlia ha dit...

Hola, sóc la Júlia de la tertúlia, et volia fer una consulta ja que veig que tens tants tresors, no sé si és l'edat però de tant en tant em venen coses rares al cap com ara una cançó que feia 'no vinguis amb mi que tot m'enamora si avui sóc aquí demà ja no hi fora', no recordo qui la cantava ni d'on l'he tret. Segur que em pots orientar, si vols em pots respondre a l'email:

jcostacod@gmail.com

Assur ha dit...

Aquesta entrada m'ha "inspirat" un post que acabo de penjar.

ximateix! ha dit...

Moltes gràcies pels arxius sonors. T'he enllaçat al meu espai web, si m'ho permets.

Immaculada ha dit...

oh! he arribar aquest post per un enllaç que parlava de Pompeu Fabra i no em deixa baixar l'arxiu... fa temps que es va penjar, potser s'ha canviat de servidor?
Seria possible sentir-lo?
Gràcies!